Biletinizi Hemen Alın

5 Ekim 2013 Cumartesi

Pegasus Hava Yolları için şikayetler artıyor..

Pegasus Hava Yolları'nın Şikayet Var web sitesi üzerinde gün itibarıyla 1734 adet şikayeti var.. Bu şikayetlerin hepsi yuvarlak bir dille de olsa copy paste yöntemi ile yanıtlanmış.. Aynı site üzerinde THY için 1058 şikayet var.. Yanıt sayısı sıfır.. THY şikayetçi misafirlerini hiç ciddiye almamış.. Onur Air 209 adet şikayet almış ve 209'unu da yanıtlamış.. SunExpress ise 226 şikayetten 177'sini yanıtlamış..

Aşağıda Pegasus Hava Yolları'nın son aldığı şikayeti görebilirsiniz..

"28.09.2013 tarihinde Ankara'dan İstanbul Sabiha Gökçen havalimanına PC-107 nolu sefer sayılı ile uçuşumu gerçekleştirdim. Ancak uçak gecikmeli kalktı şikayetlerimi sıralamak istiyorum.

Seyahatim tam 2 saat gecikmeli olarak gerçekleşti ancak pilotlar ve görevliler 2 saat olmadığını söylediler. Beklediğimiz iki saat boyunca hiçbir bilgi verilmedi ve görevliler tarafından bize çok ters davranıldı. Uçağın gecikmesinden rahatsız olan yolculara "Gidin biletinizi iptal edin" "Yarına erteleyin" "Yapacağımız bir şey yok" gibi sözlerle sert çıkıştılar.

Müşteriler haklı oldukları halde haksız düşürülmeye çalışıldı. Uçak gecikmesi olduğu halde hiçbir şekilde yolculara güler yüzle davranılmadı."

http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2040095/pegasus-havayollari-rotar-ve-eksik-bilgilendirme

1 yorum:

  1. Uçak bileti almak için internet üzerinden uçak bileti satın alma işlemlerini gerçekleştirmeniz mümkündür. Yapacağınız işlemler sonrasında uçak biletinizi satın alma işlemleri sizin için belirli bir zaman alacaktır. Bu zaman sizin için değerliyse yapmanız gereken Pegasus İletişim numarası ile iletişime geçerek uçak bileti alma işlemlerinin yetkili personellerce gerçekleştirilmesini sağlamaktır.

    YanıtlaSil

Ucuz Uçak Bileti